فرماندار تربت حیدریه عنوان کرد؛

 راه اندازی صنعت فولاد در بخش رخ و ایجاد فرصت اشتغال

فرماندار تربت حیدریه گفت: راه اندازی صنعت فولاد در بخش رخ فرصت اشتغالزایی بسیار بالایی را فراهم خواهد کرد.
کد خبر: ۹۲۵۳۶۴۳
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ رستمی در این جلسه با اشاره به قابلیت‌ها و پتانسیل‌های کم نظیر و خاص بخش رخ در حوزه تولیدات کشاورزی افزود: این در حالی است که در اینده نزدیک با راه اندازی صنعت فولاد در این بخش شاهد فرصت‌های شغلی و توسعه کسب و کار‌های وابسته به آن خواهیم بود.
 
وی ویژگی هایی، چون موقعیت جغرافیایی، کشاورزی پررونق و نیز صنعت فولاد را از مزیت‌های منحصر به فرد این بخش برشمرد و افزود:اکنون لازم است زیرساخت‌های لازم جهت توسعه‌ی همه جانبه این منطقه فراهم شد.
 
فرماندار با بیان اینکه راه اندازی صنعت فولاد در این بخش فرصت‌های اشتغالزایی بسیاری را فراهم خواهد کرد، گفت:اشتغال ۳۰۰۰ نفر بصورت مستقیم و ۱۲۰۰۰ فرصت شغلی غیر مستقیم در این صنعت طبیعتا نیازمند امکانات زیربنایی، چون، سایت سیمان، شهرک‌های اسکان نیرو، شرکت‌های حمل و نقل و دیگر زیرساخت‌های مرتبط است که باید از اکنون فراهم شود.
 
رستمی با اشاره به حجم عواید حاصل از صنعت کشاورزی و گردش مالی بالای تولیدات کشاورزی در این منطقه تصریح کرد: شایسته است مالکان درامد حاصل از کشاورزی را جهت حمایت از مردم منطقه در این بخش سرمایه گذاری کنند و از کارفرمایان درخواست دارم با معرفی و عضویت کارگران خود به صندوق بیمه کشاورزی، این عزیزان را از مزایای این بیمه بهره‌مند کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها